CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2010. jan. 6.

Újévi focik


Új év, de a foci imádata örök.
Avagy az őrület folytatódik 2.

Ahogy Bogyó mester jelezte, vasárnap a belvárosiban csap össze a gárda a kék ruhás ellenfelekkel, 18 órai kezdettel a belvárosi sportcsarnokban, de a kezdő ötös kiválasztására már csütörtökön sor kerül a 20-30-kor kezdődő foci végén a Kossuth iskolában.

Mindenkit szeretettel várunk egy kis kalóriaégetésre.

19 KOMMENT:

Névtelen írta...

Ha beférek, holnap mennék a Kossuthba

horvathgabi

szpd írta...

én is megyek. gabi gyere csak.

Névtelen írta...

Szeszélyes budapesti Zotyó!
Jelen!

STomi írta...

én is jövök!

Unknown írta...

Bandi,Máté megy este focira.
Tomi nem,mert a lába fáj:(

Névtelen írta...

Természetesen most vasárnap is lesz foci!!!
San Belvárosio, 18:00

szpd írta...

én megyek. többiek?

Névtelen írta...

Bogyó megy.

Névtelen írta...

el Bander és Tolnainho jelen lesz!

Névtelen írta...

lesz ma foci srácok?
üdv:

A FAL

Névtelen írta...

én megyek ha fent maradok addig Cs

Névtelen írta...

sziasztok! elég sokat melózok mostanában ezért nem igazán tudok menni focizni! :S
lesz idén oli e gino csapat???
ha igen mikor kell fizetni??

Szmandra

u.i.: persze csak ha kellek :)

Névtelen írta...

Vendégművész Taibi ma nem.

szpd írta...

én megyek este, ha el tudok szabadulni a szerkesztőség ügyeletből, a sámpi úgy tudom nem jön. többiek?

kálminak,
lesz csapat, ez nem is kérdés, majd szólunk, ha fizetni kell. ha van időd, azért próbálj meg eljönni vmikor, csütörtök 20.30 Kossuth iskola és vasárnap 18.00 Belvárosi csarnok a két állandó foci.

Névtelen írta...

én megyek! Tolnai! csak előtte Füreden is meccsem lesz szóval lehet nem leszek valami fitt :) Bandi kollégáról nem tudok de majd felhívom!

Névtelen írta...

Én is megyek!
Zoli

Névtelen írta...

Ma is lesz foci!!!
Ki jön???
Bgy

Unknown írta...

Én megyek ma!
BANDI

Névtelen írta...

Cikket akarunk!!!!