CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2010. márc. 4.

Mi legyen a csapat neve?

Ez itt a kérdés. Március 8-ig lehet nevezni, azaz hétvégéig jöhetnek a javaslatok kommentben. Písz és tessék jönni foczni.  


13 KOMMENT:

szpd írta...

Szerintem Gino vagy Horváth-kert junior, ha a Lacika felajánl fejenként egy adag cigánypecsenyét a csapattagoknak.

Jutka és Matyi kiskirályfi írta...

Mi továbbra is a Vágási Feri CF-re vagy ennek bármilyen kombójára szavazunk. Persze a pénz beszél, ha esetleg valakinek hazajött az amerikai nagybácsija, ugyanis Janka néni nem ad, és a rakott kelt is megette.

Este foci?

STomi írta...

Én jelenleg a már szinte legendássá váló Bolier CF-re teszem le a voksomat.

Második favorit nálam eddig a Horváth Kert Junior (cigánypecsenyéért és némi kisfröccsért mindent :-) )

A Vágási Feri CF nekem nem annyira szimpatikus. esetleg simán a Vágási CF csapatnév? abba akár benne is lennék

De könnyen befolyásolható vagyok, úgyhogy jöhetnek más ötletek is, simán módosítom a sorrendemet :-)

Névtelen írta...

Sorrendem a köv.:

1. Boiler CF

2. Horváth-kert Tarcsi CF

Üdv,

Sámpi

Unknown írta...

Sztem meg a leggyakrabban használt szó a SÜTI!!!!

1:
SüTI CF

2:
Bolier CF

Bandi

HORVÁTH-KERT FC ÜGYVEZETŐJE írta...

Nálam a sorrend
1.Boiler cf
2.Horváth-kert fc tarcsi
3.így nem tudok felpörögni
ennyi ezekre gondoltam.

Kitartok a férjem mellett Jutka Matyi már alszik, szegény gyerek hogy fogja feldolgozni írta...

Jól van,de akkor hozzánk ne csöngessetek be, ha nincs otthon cukor vagy liszt!

STomi írta...

hali!

sajnos nem tudok részt venni a mai alapozó / felhozó edzésen a Kossuth utcai dühöngőben.
A fővárosban leszek és csak 21 után érek majd haza:-(

Névtelen írta...

jöttök focizni? Cs igen

Névtelen írta...

Szevasztok!
Zoli légyszi add majd oda a Bogyónak az igazolásokat!köszi.Sok sikert nektek a továbbiakban srácok,majd járok ki gino meccsekre!!:)Hiányozni fognak a cikkek!:D Bogyó megadhatnád a számod is.
El Kaukero

Oli E Gino CF írta...

Mély fájdalommal és megdöbbenéssel fogadtuk a döntésedet El Kaukero, dehát a futball is biznisz, így nincs harag. Tehát a továbbiakban is látogathatod a Gino-blogot, újabb és újabb cikkek után kutatva... :)

Névtelen írta...

Én is megyek focizni!
Zoli

STomi írta...

Hali!

bocs,de ma sem fogok tudni menni focizni, mert beteg vagyok!

a szezonnal kapcsolatban egy kis infót tudna majd valaki nyomni? (kezdés időpontja, mi lesz a nevünk , mennyi lóvét kell befizetni, stb...meg ilyenek)
+ 1 kis átigazolási körkép sem ártana, mert mély megdöbbenéssel olvasom itt, hogy nem csak szóbeszéd volt El Kaukero távozás...