CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2009. dec. 23.

Kellemes ünnepeket!


Remélem a sok bejgli közt rám is szakítasz időt...

Hogy tökéletes alakod megőrizhesd,
December 29.-én, kedden, 19-30-kor
a Kossuth iskolában várlak.

Hívj!

13 KOMMENT:

Névtelen írta...

Ez a bejegyzés kifejezetten tetszik!!! :-D
Szendi

Névtelen írta...

Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Zoli

Névtelen írta...

Kellemes Ünnepeket és Boldog Újévet minden kedves csapatársamnak és szurkolónak!

Szmandra

Névtelen írta...

Boldog Karácsonyt mindenkinek!
El Kaukero

A Pusztító írta...

Ennyit egyszerűen nem lehet enni! :)

Oli E Gino CF írta...

tehát még1*: 19-30kor kezdődik holnap az őrület.

Névtelen írta...

És a karácsonyi meglepetés:
STomi jelen lesz :)

Névtelen írta...

Tomi!
Engem is fel a listá(d)ra, megyek ma focizni!
Bgy

Névtelen írta...

meddig tart egyébként?

Névtelen írta...

Lehet,hogy ma 3 csapat lesz?

Névtelen írta...

jön értem a Tomi és megyek én is! a kilétem pedig legyen meglepetééésss :)

Oli E Gino CF írta...

BUÉK minden kedves csapattagnak, óvatosan a szesszel és a jégen csúszkálással :)

Névtelen írta...

Vasárnap már lesz foci!!!! 18:00, belvárosi!!!

Bgy