CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2009. dec. 12.

2009-es edzések időpontjai

December 13. (vasárnap) 18.00 - 19.30 (Belvárosi sportcsarnok)

December 17. (csütörtök) 20.30 - 21.30 (Kossuth iskola)

December 20. (vasárnap) 18.00 - 19.30 (Belvárosi sportcsarnok) 

December 22. (kedd) 20.00 - 21.30 (Kossuth iskola) 

December 29. (kedd) 18.30 - 20.00 (Kossuth iskola)

Kérem mindenki jelezze kommentben, hogy részt tud -e venni a tréningeken.  

11 KOMMENT:

Névtelen írta...

Nekem elvileg jó!
Zoli

Cs írta...

én is megyek szerintem mindegyikre.
Majd jól elfocizgatunk 2-3-an.
:(

Névtelen írta...

Bocsánat a ma estiért srácok!!!
Szendi

szpd írta...

én megyek mindenhova, nem szarok a küszöbre. :D :D :D

Névtelen írta...

Én elvileg az utolsó 3 edzésen tudom növelni a létszámot.
Taibi

Unknown írta...

így előre nem tom megmondani sajnos.
De szeretnék menni....
Bandi

Névtelen írta...

Nekem a Kossuth iskolás meccsek jók. Dávid

Unknown írta...

nekem a mai nem jó Kossuthba.

Bandi

Névtelen írta...

KossuthbaN!!! Bandi!
Amúgy én ma mennék!
Szendi

Névtelen írta...

Hát akkor gyere!

szpd írta...

Este hétig ügyeletes vagyok, ma este nem tudok menni. Kedden leszek áfkorz. A Zoli úgy tudom megy, sőt, elvileg a Heine is csatlakozik a csapathoz.