CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2009. nov. 11.

Szezonzáró bankett (FRISS)

Időpont: december 5. (szombat) 19.00

Helyszín: A kiváló Horváth-kert vendéglő, Veszprém, Gyöngyvirág u.2.

A séf által ajánlott menü: Cigánypecsenye és rántott szelet körettel, s persze salátával (1300 Ft/fő)

A részletek: Egy 16 fős különteremben kapunk helyet a büfé-rész alatt. Az italt mindenki külön fizeti. Inni is lehet utána keményen meg meccset nézni. 

Résztvevők: Zoli (c), Csabi, Máté, Bandi, Sámpi, Bogyó, STomi, Szendi, El Kaukero, Tunya, Horváth G, szpd

Special Guest Stars: Mr. Tamás Vörösházi & Mr. Gábor Heiter 

Azért kommentben mindenki erősítse meg, illetve, ha valaki még tud és akar jön az írjon, nincs lekésve semmiről. 

 

35 KOMMENT:

STomi írta...

Fantasztikus ötlet!
tetszik a helyszín, az ötlet, a menü és a társaság is...mi okom lenne azt mondani, hogy nem megyek?!:)
Engem kevés dolog tudna megakadályozni, hogy ne legyek jelen.:)
tehát: 1 fő biztos menne

Névtelen írta...

Én is nagyon szívesen mennék,de ugy emléxem,h pont aznap lesz nálunk vmi céges buli és már megígértem,h megyek:(
El Kaukero

Névtelen írta...

Kiváló ötlet és helyszín.
Nekem bármely időpont jó.
Bgy

U.i:mai foci OFF nekem.

Névtelen írta...

Nekem is jó!
Zoli

Unknown írta...

Ha a Tomi jön én nem!
Bandi

(nem ám)

megyek még szép

Névtelen írta...

Szerintem én is részt veszek. Szendi

Névtelen írta...

Nekem egy kikötésem van a sámpár Zoli ne jöjjön vagy ha igen,akkor bordapörköltett kap.:)

Örülök ha minket választattok. üDv: Laca

Névtelen írta...

Természetesen ma is lesz foci!
Ki jön? Bgy, CS, Z, Sámpi, Szpd-alap, ugye?
Bgy

Névtelen írta...

Of course!
Zoli

Névtelen írta...

Matinho jelen lesz a tréningen! és a Bandi nem jön mert azt hitte 8 kor lesz. Ezért őt a későbbiekben megrovásban részesítem! amúgy a bankett nekem is jó! de ha S.Tomi jön akkor én sem megyek! na csak vicceltem áámm

Névtelen írta...

csak vicceltem hogy vicceltem....

Névtelen írta...

csak vicceltem hogy vicceltem hogy vicceltem.... :)

Névtelen írta...

Ki vagy te kis névtelen humorzsák?:)

Névtelen írta...

Nekem is jó lenne, de én ki vagyok tiltva a "H-garden"-ből. Tehát mindenkinek jó szórakozást és étvágyat a borda pörihez.

Üdv,

Sámpi

Cs írta...

Srácok, egészségügyi állapotomnak nem javasolt a mai futball, így csak a legvégső esetben vállalom a játékot. Remélem meglesztek.

Névtelen írta...

Lehet,h mégis tudok menni,mert máskor lesz a céges buli
Kauker

Unknown írta...

este megyünk focira
Bandi,Máté

A Gino-s Fiúk írta...

néha már kurva jók vagyunk!
YIPPI áh Yeah

Tunya írta...

Én nem merek menni :D

Névtelen írta...

Lesz ma foci?
Zoli

Névtelen írta...

Természetesen!!!
Ki jön?
Bgy

Cs írta...

én + Redhaus jelen

szpd írta...

leszek, persze nem biztos, mert akkor holnap reggel fáradt leszek... :D :D :D

Névtelen írta...

Szeretném jelezni,hogy Kertész technika vezetővel meghívtuk kíváló kapuvédőnket,a jelenleg Spanyolországban légióskodó Vörösházi Tamást!Remélem mindenki örömére!
Zoli

Névtelen írta...

Én is ott leszek a kertben, a banketten!
Bogyó

Névtelen írta...

Valamelyik ujságíronk írjon valami bejegyzést!Már botrány sokat kell legörgetni!
Köszi!

Névtelen írta...

Meg kell tanulni görgetni is :)
Amúgy akárhogy nézem, már csak Szmandra úr hiányzik e patináns listáról.

Névtelen írta...

sziasztok!
Bocsi h csak most! :( Látom már csak én vagyok hátra!! :) Hát nem tudom még , mert szombaton mikuláskupán veszek részt, és nem tudom mennyire leszek készen!
De ha 1 csöppnyi erőm is lesz még ,megyek az 100!!!

Szmandra voltam

Pablo a kolumbiai partyállat írta...

holnap buli....
Yep.

Focilabda írta...

Jeeee. Végre nem engem rúgnak be, csak simán berúgnak. Jeee.

Névtelen írta...

Hello srácok!

Sajna én nem tudok részt venni a ma esti megmozduláson,kötelességeim másfelé szólítanak. Azért jót ne halljak!! Focikon viszont még ne töröljetek véglegesen a listáról!

Horváthgabi

Dö Mönödzsment írta...

irgum-burgum!Hát majd meglátjuk horváthgabi!
A piaci értéked jelenleg nem éri el azt az összeget, amit az Oli e Gino vezetősége a megszerzésedre fordított! Így a bizonyítás a következő szezonban nem pusztán szándékod, hanem elemi érdeked!
:)

Névtelen írta...

- Hol lakik Tarzan?
- ???
- Indahouse!

Névtelen írta...

Szerintem nagyon jól sikerült a bankett!Köszönöm mindenkinek aki eljött!
Zoli

Névtelen írta...

Remek hangulat, Sámpin éreztem egyedül, hogy elég szarul esett neki, hogy a beígért bordapörkölt elmaradt. :)