CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2009. máj. 5.

Mezgarnitúra


Már hetek óta beszélünk a mezgarnitúra vásárlásáról, s most úgy tűnik célegyenesbe érkezett a projekt. Az MKB Veszprémet is öltöztető Jakonál barátságos akció vette kezdetét, ami a gyakorlatban annyit jelent: 2990 vagy 3990 forintért (attól függ melyiket választjuk) mezt és nadrágot kaphatunk. Beraktam a képet, kattintásra még nagyobb lesz, tessék választani. Két nap van a véleményezésre, péntek reggel megrendelem a cuccost. Kérem addig mindenki jelezze kommentben, hogy milyen méretet kér. 

 

31 KOMMENT:

szpd írta...

Én xxl méretet kérek és a világoskék-bordó vagy a narancs-fekete összeállításra szavazok.

Névtelen írta...

Nekem a Striker szett tökéletesen megfelel. XL-es méretet (2990HUF) kérnék belőle beszerezni.
A színösszetétel nekem is kérdésem lett volna. Én a narancs- fekete jól bevállt törzsszínekre szavazok (ne kelljen már új transzparenseket és zászlókat gyártani:) )
STomi

Névtelen írta...

Szerintem is a narancs-fekete a legjobb. Amúgy kapusmez is kellene új??? Csak mert, azt kihagynám most, oder was. Szendi

Gabor írta...

Én a narancssárga-feketére szavaznék. Legyen M-es.

H. Gábor

Soma írta...

Narancssárga-fekete. XL.

Soma from Sunderland

Névtelen írta...

Csapaton kívüliként a színbe nem szólok bele, de beszerezhettek nekem egyet kb XL méretben.
Kösz!
Taibi

Névtelen írta...

csóki!
sztem a striker szett felső sor utolsó ami jól néz ki:) bordó-fehér és xl vagy xxl :D fene tudja milyen a méretezés.
Szmandra

Névtelen írta...

én is a narancs feketére szavazok. most festettem ki a szobámat ilyenre nehogy már átkelljen festeni... aztán hogy milyen méret.. nem tudom. lehet valami ratyi feszülős kéne, vagy valami vitorla méret... na legyen M-es. :) Máté voltam

Névtelen írta...

jó inkább L-es :) Máté

szpd írta...

Akkor eddig a narancs-fekete vezet. Ilyen színkombináció azonban csak a 3990 forintos Attack szettben van, tehát annyi lesz a vége.

Névtelen írta...

nekem L-es narancs-fekete kell!
Bandi

de akkor legyen már csapatfotó ha megvannak a mezek!!!!!


húdehúdehúde jóóóóóóó

Névtelen írta...

BARCA döntős!!!!
11Cselzí11....majd jövőre, hehehe.
Mez: narancs- feketére még 1 jelölés.(L méret, csak azért h feszüljön a Boiler!!!-en)
Bgy

Névtelen írta...

7:32-kor nem dolgozni kéne Bandi? ;)
Bgy

Névtelen írta...

még nincs főnök!!!
nyugalom van!!
L-es a méretem,de nem lehetne megpróbálni SZPD???
mert nem akarom benézni...
meg az sem lenne jó,mindenkinek feszülne vagy lógna a meze...

Névtelen írta...

Narancs feketére szavazok én is!
Legyen mondjuk L-es meéretü!
A szobám úgyis most lett narancs nekem is!
Zoli

Névtelen írta...

Módosítanék nekem nagyon tetszik a rózsaszín mez!De ahogy látom a szavazás már eldőlt!
Zoli

Névtelen írta...

Nekem a narancssárga mez, mint szín tökéletesen megfelel, de ha lehet én HOSSZÚ UJJÚ változatot kérek L-es méretben. Előre is köszönöm.

Üdv, Sámpi

Névtelen írta...

Narancs - fekete L-es méret. Sz. Dávid. Jövő héten visszatérek

szpd írta...

Mivel a cégtől rendeljük, megpróbálni nem nagyon lehet, de szaladj be a StopShopban található Fürge Nyusziba és keress Jako mezt.

Sámpi, beírom majd a hosszúujjút a megrendelésbe. Akkor a keddi meccsre mindenki hozzon 4000 forintot a mezre plusz monjuk fejeként 200 forintot a postaköltségre (nem tudom mennyi lesz), azaz 4200 Ft/koponya.

És akkor azt hiszem nyert a narancs-fekete Attack mez.

Névtelen írta...

Én ma megpróbálom az L-es témát a nyuszibaaaaaa.....

biztosra akarok menni!
Bandi

Névtelen írta...

Sajnálatos módon a keddi szereplést mellőznöm kell térdsérülés miatt, remélem Szendi kolléga meg tudja oldani a részvételt, mindenkinek jó szereplést és eredményes játékot, forza Gino!
V.Tomi

Névtelen írta...

Kicsit lemaradtam erről a mez témáról,de látom már qva mind1,h milyet szeretnék:DNekem M-es kell,ha még nem rendeltétek meg.
Kauker
jah és:

VISCA EL BARCA!!!

Névtelen írta...

FOCI vasárnap 17:30-kor.
3-400 HUF/fő max.
Jelezzetek vissza, hogy ki tud jönni.
Bgy

szpd írta...

Én nem tudok menni, mert Révfülöpön leszek kedd esti (a meccsre jövök vissza). Remélem azért meglesztek, jó focit mindenkinek! Kedden pedig előre a győzelemért!!!

Névtelen írta...

én most azt mondom ok!
Bandiiiiii

Névtelen írta...

mi megyünk Kálmival,de sietünk haza a barc a bajnok avatására!:D
Kauker

Névtelen írta...

nem tok menni,közbeszólt a család.

Bandi

Névtelen írta...

Kicsit megsérültem tegnap,kérdéses a játékom holnap!De,ha mindenki jön ez nem probléma!
Csak a Gino!
Zoli

Névtelen írta...

OK,

köszi Peti.

Üdv,

Sámpi

Névtelen írta...

esik.....
mi lesz gyerekek?


Bandi

Névtelen írta...

21:00 órai kezdés...Eső...
Legalább biztosan "árnyékban harcolhatunk"
EZ A GINOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!