CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2009. máj. 29.

Ennyi és nem több

HA NEM BAJ, KIVETTEM A VIDEÓT. A KIS KIRÁLYFI ELTŰNT... 

25 KOMMENT:

Névtelen írta...

Ő a király!
Továbbra is jelölöm a Vágási Feri FC-t, amennyiben névváltoztatásra kerülne a sor :)
Cs

Unknown írta...

Támogatom CS, A Gazdagréti Rambó a legnagyobb arc :D:D:D:D

Névtelen írta...

erre nem lehet mit mondani:
''há mi vót ez CSÁBI?,,

Bandi

Névtelen írta...

:):):)
A legnagyobb!

Névtelen írta...

Na mi a helyzet a hét közbeni focikkal?!
A kedd nagyon faszás kis napnak tűnt eddig...mindig megvoltunk legalább 10en:)!!!

VF Rulez
STomi

Névtelen írta...

a királyfi elgondolkodhatna itt is,hogy mit is csináljon...mondjuk FOCI???nekem jó minden nap hétvégén is..

Bandi

Névtelen írta...

Wow Bandi, micsoda lendület, meghozta eredményét az éves pszichikai tréning :)
Cs

u.i. : Cs is készen áll. Bármikor.
Aki többet tud, nyilatkozzon.
Bogyó? Peti?

Névtelen írta...

Vasárnap 17:30-kor lesz foci!
Beszéltem az ellenfélel.
Vasárnap d.e.-ig írjátok be a blogba hogy ki tud jönni!
Bgy

szpd írta...

Nekem vasárnap megint meló van, hiszen EP-választást tartanak kis hazánkban, tehát nem tudok részt venni. A kedd esti foci engem is csábít, akár vmi betonosra is kimehetnénk rugdalni a bőrt, aztán meglátjuk hányan jövünk össze, s annak fényében döntünk a továbbiakról (pályabérlés, stb.)

Névtelen írta...

nekem jó a vasárnap, szavazás után ott is vagyok :)

Névtelen írta...

ja, Cs

Névtelen írta...

Na eddig vagyunk 2-en. Délig várom a további visszajelzéseket!
Ha nem leszünk többen ma is lemondom.
Bgy

Névtelen írta...

Én tudok menni!Már persze,ha eláll az eső.Meg jön a Heine is!
Zoli

Névtelen írta...

Bandi+Tomi kombó jelenlétére és maximális odatételére mindenképpen lehet ma számítani,( ha nem fog esni ez a köcsög eső)!!!!
Úgyhogy javaslom, hogy ne legyen még lemondva az esti labdapörgetés!
STomi

Névtelen írta...

Remélem nem lesz eső!
Baljós árnyak közelednek Mordor felől...
Bgy

Névtelen írta...

ebből nem lesz foci báz...
ha mégis akkor megyünk!!!
Bandi és Tomi

Névtelen írta...

Mivel nem esik és ráadásul kibaszott kemények vagyunk ezért kimegyünk focizni! 17:30-kor kinn a pályán!
Bgy

Névtelen írta...

Na mi van lesz ma foci?
Információt szeretnék!
Zoli

Névtelen írta...

Lesz foci ha összegyűlünk min 5-6-an.
14:30-ig jelezzetek nekem, hogy ki tud jönni, aztán lezsírozom!
Bgy

Névtelen írta...

Egyenlőre nem értem el senkit!
Zoli

Névtelen írta...

Valaki csinálja már meg,hogy ne induljon el mindig a videó!Kezd kicsit idegesítővé válni!
Előre is köszönöm az illetékeseknek!
Zoli

Névtelen írta...

CS van, de csak akkor jön vissza Veszprémbe, ha TI IS kijöttök játszani fiúk!
úgyhogy jelezzetek.

Névtelen írta...

Hát ennyi mára... Vasárnapi foci kilőve.
Z, CS bennetek nem csalódtam!
Hajrá GINO!
Bgy

Névtelen írta...

ne bassz!!!
elfelejtettem ránézni, blogra. én mennék, ha még összejövünk!!!!

STomi

Névtelen írta...

Lesz ma foci?
Zoli