CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2009. jún. 21.

Szurkolói ankét...

Srácok! Kellene egy "szurkolói ankétot" szervezni, ahol a lelkes drukkerekkel meghitten beszélgethetnénk, elmesélhetnénk nekik és az újságíróknak, ki hova igazol, illetve milyen új játékosok csatlakoznak hozzánk a jövőben. Aztán jól be is b@szhatunk... :-) Esetleg kezdhetnénk nálam a lakásban, és innen mennénk tovább. Csak időpontot kéne egyeztetni.

Szendi

15 KOMMENT:

...:::szpd:::... írta...

Én benne vagyok. Mondjuk az utcazene alatt össze is lehetne hozni a bulit. Vélemény?

Névtelen írta...

nekem maximális fokozatra kapcsol a nyári felújítási őrület, így nekem a hétvégék lennének frankók.
Cs

Névtelen írta...

nekem is a hétvége lenne a bejövős.
utcazene nagy ötlet!

Bandi

Névtelen írta...

Ez egy kifejezetten jó ötlet!!! Többiek mit gondolnak róla? Szendi

Névtelen írta...

Szerintem az utcazenés téma jó ötlet,én is benne vok!
Kauker

Névtelen írta...

Na végre vmi értelmes ötlet!
Lelkesen támogatom!
Bgy

Névtelen írta...

Akkor eddig hatan vagyunk! Várom a többiek jelentkezését is! :-)
Szendi

Névtelen írta...

Én sajnos, (vagy nem :) ),de nyomatni fogom végig kis vállakozásommal az utaczene ideje alatt, úgyhogy én nem tudok részt venni majd. Viszont a Kossuth utcán (Raifeissen Bank mellett) megtalálható leszek...:)

Névtelen írta...

És ki vagy Te a kis vállalkozásoddal?

Névtelen írta...

egy prosti

Névtelen írta...

vagy egy szemenszedett szemFÉNYvesztő :)

Névtelen írta...

Az utcazenés téma nagy ötlet!
Teljes mellszélességg kiállok az ötlet mellet!Nekem is a hétvéga a jó időpont!
Zolcsedli voltam

Névtelen írta...

STomi voltam kis faszkányok!
Mindig elfelejtem beírni, tudhatnátok már.:)

Névtelen írta...

A Királyfi elgondolkodott, hogy mit is csináljon.......................
..............
Talán egy kis utcazene?? Na ott találkozunk!
Hajrá Gino!
B

Névtelen írta...

viszlát kis királyfi!