CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2007. nov. 17.

Csak röviden...

Két dolog, amit gyorsan felnyomok a blogra:

1. A bankett előre láthatóan november 23-án lesz megtartva az Oli e Gino pizzériában! A részleteket még megbeszéljük!

2. Bármennyire is szerettem volna, nem sikerült összehoznom a keddi focit, helyette maradt a már klasszikusnak mondható hétfő 21:00 a Vetésiben. Akár már most hétfőn is zúzhatjuk!

3. Esküszöm, nem értem, ki tolja rám a szavazatokat... De azért jól esik a bolondozás... :-)

Üdv.:

Szendi

9 KOMMENT:

Ground Zero írta...

hüpp könnybe lábadt a szemem....Hétfői foci a Vetésiben!!!
Nosztalgia hullám!!!
YESS!

Névtelen írta...

Magadra szavazol vaze, nem kell a rizsa. :D

Névtelen írta...

Habár az 541 voks azért kicsit túlzás, bár embere válogatja...

Névtelen írta...

Bammeg, ezt már tényleg nem hiszem el...
Ki az, aki ennyire ráér??????
Délkuti Petya, Te nem dolgozol??? :-)
Szendi

Ground Zero írta...

kapjátok be faszok!

Ground Zero írta...

egész nap Ajkán fagytam....Toltam a CSI Ajkát/gyengébbek kedvéért helyszíneltem/

Névtelen írta...

Értem. Akkor másra már nem tudok gondolni, mint arra, hogy a "Mexikói", ahelyett, hogy egyetemi előadásokra járna, össze-vissza szavazgat... :-))
Szendi

Névtelen írta...

Halihó!

nemtom ki ér rá ennyire, de ha nem én vagyok(márpedig én csak tudom, h nem...), akkor valakinek ijesztően sok szabadideje van:D

A titkos hódolómnak üzenem, semmi disznóságra nem vagyok kapható, hacsak nem egy bombázó az elkövető...ja, és nő!!Ez fontos...

Pápá:Drimi

Névtelen írta...

Számomra is meglepő a Drimus-Szentendrei páros népszerűsége. Öldöklő csata folyik a szezon legjobbja címért. Pénteken eredményt hirdetünk a banketten...este hatig lehet majd voksolni, utána lezárom a szavazást.