CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2007. nov. 9.

Bankett meg minden

No, hát az évzáró bankett lehetséges helyszínét firtató szavazáson, ha kicsivel is, de névszponzorunk, az Oli e Gino Pizzéria győzött, azaz val'szeg ott indul majd a banzáj (utána persze bárhova mehetünk iszogatni meg partizni). Az időponttal kapcsolatban eleddig annyi tűnik biztosnak, hogy a 17-e, nem megfelelő, így inkább a november 24-ét javasolnám.

Kérem egyúttal a csapat sales&brand managarét, vagyis Szentendrei Zoltán urat, hogy egy rövid - mondjuk legyen néhány napos - közvélemény-kutatást követően jelezze majd ezt az illetékes szervek felé. Merthogy fincsi pizzák is köllenek a bulira nekünk.

További hír, hogy elindult a teremfoci-szezon. Szerdán már zúztuk a Március 15-e úti csarnokban, s kedvenc Délkuti mesterünk kedvéért elmondanám, hogy senki, még a Dobos Jani sem rugdalódzott, sőt, még a lábát is visszahúzta egy-egy ellene elkövetett sikeres cselt követően. Azaz tessék csak jönni szerdánként este nyolctól a csarnokba, a Vetésis fusballt illetően pedig zargassátok az ügy illetékesét, a népszerű hálóőrt, a szerszágépmarketing honi helytartóját: Szendi urat. Mert ő tudja ám az igazat.

U.i.: Érdekesen alakul a szezon legjobbját kereső szavazás, tessék csak megnézni, hogy állnak a voksok!

U.i.: Itt meg egy vid arról, hogyan is kellene pörgetni a bogyót...nagyon kemény (habár Drimus úr Freedom ellen szerzett gólja beférne az összeállításba)...



9 KOMMENT:

Névtelen írta...

1.: Nekem a 24-e már több mint egy hónapja le van foglalva, ugyanis akkor lesz a szülinapom, illetve kedves főnökömmel karonöltve (és még néhányan a cégtől) akkor fogjuk egy kicsit szétcsapni magunkat a Várkertben... :-)(Rá egy hétre kéne!)
2.: A Vetésis foci kicsit bonyodalmas, a héten szinte biztos, hogy még nem lesz...:-(
3.: A szerdai tényleg nagy király, de hogy őszinte legyek, semmi kedvem két órán keresztül ott zúzni, főleg akkor, ha csak két csapat van, ugyanis a második órának már semmi értelme... :-(
4.: Ki az az állat, aki több mint 110-szer szavazott rám?????? :-)
Szendi

Névtelen írta...

1. November 17-e kb. 5 embernek nem felelt meg, azért csúsztattam. Nekem 24-e után már nem jó egy szombat sem karácsonyig, talán a december 15-e.
2. Lesz, amikor lesz. Csak szólj időben.
3. A szerdai foci ellvileg egy óra lesz, legalábbis én mondtam a srácoknak, de mondhatjátok ti is.
4. Gondolom magadra szavaztál, nem kell a rizsa... :D

Névtelen írta...

Akkor legyen valamelyik péntek! Tulajdonképpen nem kell nekünk feltétlenül szombaton menni vagy igen?!
Szendi

Névtelen írta...

a péntek szerintem nekem is jobb lenne...
taki

Névtelen írta...

Na ugye!Kösz Taki a kommentet!
Egyébként aki jön ma focizni, az megkapja a nyomtatással ellátott mezét!
Szendi

Névtelen írta...

Akkor 23-a, azaz péntek. Úgyis aznap lesz Vad Fruttik koncert az Expresszóban. :D
Viszont akkor szólni kellene a Ginosoknak is, hogy megyünk.

Névtelen írta...

Akkor ez eladva... :-))
Lezsírozom a Ginoval!
Peace!
Szendi

Névtelen írta...

Sch. Tomi!
Ahelyett, hogy 140x szavazol magadra teljesen feleslegesen, inkább kommentelj a bankettel kapcsolatban!!! :-))
Vagy ennyire leszarod?
Szendi

Névtelen írta...

Én tegnap este eltöltöttem egy kellemesen fecsegős és iszogatos laza kis estet a Szabo testverparral es felejuk jeleztem mar reszvteli szandékomat a bankettunkon!de akkor itt is megteszem:)!Igen nekem is megfelele az idopont:)

U.i.:Megtisztelo a sok szavazat!!!hüp-hüp:)
sc.T.