CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. okt. 23.

Kevesen voltunk a matinén

Susogó Team - Oli e Gino CF 5:2 (3:0)
Honvéd-pálya, 5 néző
Oli e Gino CF: Vörösházi - Szabó Z., Schindler - Horváth G., Tolnai - Kertész
Gólszerzők: Tolnai, Horváth G.
Sokan voltunk, de nem elegen. Gratula a megjelenteknek. A Postamester elleni zárómeccs kedden este hatkor lesz, mindenki jöjjön!

11 KOMMENT:

Névtelen írta...

én megyek báz!
Bandi

Névtelen írta...

Én is tutira. Ezt a meccset hozni kell. Szép évzáró lenne!
Szendi

Névtelen írta...

én megyek báz!
Bandi

Névtelen írta...

én is megyek báz!
bgy

Névtelen írta...

Gyerekek nekem nyerjetek mert elég meleg a Pite.Hajrá Gino
Na üdv a Horváth-Kert Fc elnöke

Névtelen írta...

én is megyek báz!
Csabi
nem ám S.Tomi voltam

Névtelen írta...

Nyerjetek bazzeg,mert ha nem ebből jövőre 7.osztály is lehet!!
Kauker

Névtelen írta...

Én is megyek bázzzzzzz! ezt most hozzukk bááázzz! Tolnai!

Névtelen írta...

Remélem csak félreértesült vagy Kauker G. sporttárs, mert már orábban jelezte a vezetőség, hogy tuti nem tudunk már kiesni, ilyen meg olyan okoknál fogva:)szóval tét nélküli meccseknek mondhatóak voltak már 1 pár forduló óta!
vagy most mi van???

Névtelen írta...

mikor,hol lesz a meccs báz?
Bandi
UI.:nem ér a Csabi nevében írni...csak nekem van jogom!!!!

Névtelen írta...

ja látom már nyugiiiiii....
BÁZZZZZZ