CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. okt. 28.

Gino-gála a szezonzárón

Oli e Gino CF - Postamester 4:1 (0:1)
Sportcentrum, 5 néző
Oli e Gino CF: Szentendrei - Schindler, Tóth - Tolnai, Horváth G. - Lesták
Cserék: Szabó Z., Szmandra, Kauker Gergő, Kertész
Gólszerzők: Tolnai (2), Kertész, Horváth G.


A 2008-as szezon zárómeccsén meglepően sok játékos melegített az Oli e Gino CF mezében. Persze ez nagyban köszönhető a viszonylag normális időpontnak (18.00), ami lehetővé tette, hogy a "jómunkásember" játékosok is részt tudjanak venni a nehéznek ígérkező találkozón.

Nem is kellett csalatkoznia a maroknyi Gino-szimpatizánsnak, a tabella első felében tanyázó Postamester már az első percekben megpróbálta ráerőltetni akaratát a narancs mezben játszó hazai gárdára. Egy kivételtől eltekintve (persze az gólt érő hiba volt) azonban jól zárt a védelem, s veszélyes ellentámadásokat vezetett a csapat. Külön dícséret illeti a gólvonalról mentő Schindler Tamást. Sajnos Szabó Zoltán és az igen agilisan, régi formáját idézve játszó Kertész Csaba is csak kapufáig jutott, így 1:0-ás vendégvezetéssel vonulhattak pihenőre a csapatok. 

A második játékrészben aztán egy merőben más felfogásban futballozó Oli e Gino CF-et láthattak a nézők. Magabiztos védekezés, s gyors kontrák jellemezték a gárda játékát. Előbb a szezonbeli első, s nem is akármilyen gólját szerző Kertész zörgette meg a Postamester hálóját majd előbbi szemfüles bedobásából Tolnai Máté fejelt védhetetlenül a kapuba. Az előny tehát a Ginonál volt, ám a postások minden követ megmozgattak az egyenlítés érdekében. Csupán az önfeláldozó védőmunkának köszönhetően nem tudta gólra váltani fölényét a vendéggárda.

Ezúton is hatalmas elismerés illeti a szezonban talán legjobb játékát nyújtó Tóth András barátunkat, akin ma este egyszerűen nem lehetett átjutni. Sajnos a kiemelkedő játék sérüléssel párosult, információink szerint védőjátékosunkat bokaszalag-szakadással műtötték a veszprémi kórházban (Jobbulást Bandi, várunk vissza a pályára!).

A meccs utolsó részében aztán ismét magára talált a "pizzás"csapat, a biztos védekezésből indított kontratámadásokra nem volt ellenszere a Postamestereknek. Előbb Kauker Gergő "forintos" passzából Horváth Gábor bombázott a hálóba, majd egy gyors elfutást követően Tolnai pókhálózta ki a jobb alsó sarkot. A vége megérdemelt Gino-győzelem, s biztos kilencedik hely a bajnokságban. Gratuláció illet minden játékost!        

32 KOMMENT:

Névtelen írta...

Gratulálok a csapatnak azért látom sikerült nyerni.
üdv Lanya

Névtelen írta...

Hello!
Mindenkivel örömmel tudatom, hogy András barátunk műtétje sikeres volt, tegnap este 11-re már ki is tolták a műtőből, bár kicsit még kómás volt az altatástól, de szokásos jó kedve nem hagyta el:)
altatásából felébredve pedig azt kérdezte, hogy nyertünk, megérte?!:)
Sch.Tomi

Névtelen írta...

Én azt mondom, talán megérte! :-)Jobbulást Bandesz, hatalmasat küzdöttél!!!
És nagyon nagy riszpekt az egész csapatnak a tegnapi teljesítményért!!! LE A KALAPPAL!
Az kicsit bassza a csőrömet, hogy a Reumás higanyok megelőztek, dehát semmi sem tökéletes... :-S
Apropó, SzPD! Csabi faterját nem teszed fel a hét szurkolójának???
Szendi

Unknown írta...

Respect a csapat minden tagjának a szezonban nyújtott teljesítményért!
Szép volt fiúk, benn maradunk és ez a lényeg!
A Bandinak meg én is jobbulást kívánok!

...:::szpd:::... írta...

Betenném én, csak hát nincs róla kép még a wiwen se. Ezért nem tudtam legutóbb se feltenni. Így Kauker kolléga és a Melus lesz a két főszurkesz.

Bandinak én is mielőbbi gyógyulást kívánok, s ünnepélyesen kijelentem, hogy a szezonzáró banketten sok fájdalomcsillapító jagert fizetek majd neki. :D

Névtelen írta...

Szevasztok!
Én is jobbulást kívánok Bandinak és 100%,h a szezonban ez volt a legjobb meccse!!Nemtom mit ettél!!:)Még jó,h a sérülés miatt nem kell meccset kihagynod:)
Kauker

Névtelen írta...

Ünnepélyesen kijelentem, hogy megvagyok Báz! :) Mikor lesz a bankett?
Bandi

Névtelen írta...

járógipsz POWER!!!!!!!!

Bandi

Névtelen írta...

miko lesz a csapat szezonzáró bankettje?!
így h most már a Bandi is el tud jönni...:)muhhahahahhahah
S.Tomi

Névtelen írta...

Ja tényleg, mikor lesz???
Szendi

Névtelen írta...

Bandinátor elpusztíthatatlan!!! :)
erre inni kell, én is azt mondom.
Mit mondasz SzPD?
Cs

...:::szpd:::... írta...

hát, nekem kb. december elejéig egy szombat sem jó, úgyhogy -csak mert nagyon szeretnék jelen lenni a mulatságon - vagy valamelyik pénteken csináljuk, vagy decemberben. a jövő hét péntek például részemről überfasza. vélemény? (ha igent mond a többség, szendi mester intézhetne egy vip-asztalfoglalást a Ginoban XD).

Névtelen írta...

Támogatom az ötletet!!!!szóljatok hova,és viszem a májamat!!
Bandinátor:)

Névtelen írta...

Hello!Nekem az nem jó,met écccakás leszek!:(
Kauker

Névtelen írta...

hát ha nem játszunk 'szabadítsuk ki Kau-t', akkor + 1 hét, de addigra szedjétek össze magatokat srácok, megkérek MINDENKIT, h nyilatkozzon, h Szentendrei úr mihamarabb nekiállhasson flyert nyomtatni
+++ várom a kommenteket Vörösházi úr (az a jóvágású kapus)gála-részvételével kapcsolatban, ugyanis e jóember szerint gino-beli (mind2 meccsen kiváló, minusz Apámmal beszélget a kapunál :) ) teljesítményével nem méltó a meghívásra...
Cs

...:::szpd:::... írta...

Basszus, hát persze, hogy jönnie kell a Tominak, de ezt én is mondtam már neki! Nagyon fontos pontokat szereztünk a segítségével, s nem mellesleg a klubvezetés szeretné, ha végre aláírná a 2+1 éves szerződést.

Névtelen írta...

Gyerekek! Nekem is jó az a péntek, ami Kauker másztának, de akkor a többieknek is nyilatkozni kell (Cs helyesen fogalmazott!), mert akkor lefoglalom a helyet a Gino-ban. Illetve Vörösházi úrnak is jönni kell! :-)
Szendi

Névtelen írta...

Bogyó:
Nekem minden időpont jó, elsődleges a bankett.

Névtelen írta...

Szívemből szóltál B!
egyéb: mi van a téli focival???
minden verzió érdekel.
Cs

Névtelen írta...

Én akkor bicegek oda ha szóltok.szóval az én ajánlatomra ne várjatok mert bármikor jó...
Bandinátor

Névtelen írta...

Nekem is jó bármelyik időpont egy kis dínom - dánomra!
Vörösházi Úrnak én is jeleztem, hogy mindenképpen én kifejezetten jónak találnám/gondolnám, ha eljönne az összejövetelre!!!
Sch.Tomi

Névtelen írta...

Nekem is bármikor jó!
Zoli

Névtelen írta...

Vörösházi Úr mindenképp jöjjön különben a gipszes brigád megy el érte (Bandi és Jómagam (Tolnai). a Gipszes brigádot én hoztam létre. a Cégbejegyzés mai dátumú miután tegnap páros lábbal beleszálltak a bal térdembe és letörött egy darab a térdkalácsomból. úgyhogy jelenleg fekvő gipsszel tengetem itthon napjaim! lehet jövő héten műtenek de persze elhalasztatom ha akkor lenne a bankett! hiszen a bankett az első!!! sovány vígasz hogy a meccset megnyertük és tovább jutottunk. de én már a későbbi küzdelmekben nem veszek részt és a téli teremtornán sem! :(. Máté voltam

Névtelen írta...

az széééppp!!!ezt a hihetetlen sérülés hullámot!:)
egyébként tényleg sajnálom Gíí, de ez akkor is elég vigyorrafakasztó, hogy egy gipszes lábú megy el neked papucsot venni:)vak vezet világtalant tipikus esete:)
S.Tomi
U.i.: nagyon helyes, hogy a műtétet igazítod a banketthez és nem fordítva

Névtelen írta...

akkor jövő pénteken bankett, kérem a technikai vezető posztot betöltő szentendrei urat, hogy foglalja le az asztalt az oli e gino pizzériában

Névtelen írta...

mikor lesz műtéted Máté?
Vagy mást mondok: csináljunk bulit nálatok :)
de komolyan, valahogy el kell bicegned...
Cs

Névtelen írta...

Jó. Lefoglalom. Szentendrei, és nem nemecsek, ugye SzPD? :-)

Névtelen írta...

Üzenetküldés előtt ezt kellett beírnom:
"szóellenőrzés: SENDIE" :D:D

A lényeg: De DÚÚÚRVA lesz ez ecsécskéim, remélem mindenki el tud majd jönni!
Bogyó

Névtelen írta...

Mindenki használja a "szájber" teret! :-)
Szendi

Névtelen írta...

én á vizilő vadzsok.....

Névtelen írta...

Én megyek bázz!! Bandi

Névtelen írta...

vmelyik buzi a nevemben irogat..de ha rájövök te voltál Tomi, vagy TE Gí,akkor a Csabival festetem körbe a hullátokat:)

Bandi