CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. szept. 29.

V.L.

Következő mérkőzés:
Oli e Gino CF - Vato Loco
2008.09.30. (kedd) 18.00
Veszprém, Sportcentrum
Találkozó 17.30-kor a helyszínen!

Kérem mindenki írja be kommentbe, hogy tud -e jönni a meccsre.
És persze olvassátok a mai, azaz hétfői Napló sms-rovatát!

13 KOMMENT:

Névtelen írta...

Én például nem leszek, mert a térdem újfent szarakodik. Az előző heti mecs után két napig alig tudtam menni. A Horváth Gabi viszont játszik, ezt most akkor helyette írtam.

Névtelen írta...

MINK megyünk!
Máté és Bandi
(Schindlerrő nem tudunk)

Névtelen írta...

Csőváz,

én sem tok menni betegség miatt! Sajnálom, de remélem ütőképesek lesztek!!!

Üdv, Sámpi

Névtelen írta...

Megyek!
Felháborító amit a sporik írtak az sms rovatban!Most látszik igazán mekkora paraszt,tuflák,gecik!

Névtelen írta...

Ja Zoli voltam.

Névtelen írta...

Én leszek!!!
Szendi

Névtelen írta...

B:
Szerintem amit bíró "sporttársunk" írt az szimplán csak gagyi. Ez van ha a kisember hatalmat kap...
Simán meg lehetne enni, sok pontot találtam amibe bele tudnék kötni,de annak mi is kárát látnánk.
Talán majd valaki közülünk találkozik vele az élet egy más területén.
Lapozzunk!

JA és leszekén is

Névtelen írta...

szewa!
nekem nagyon necces, inkább azt mondom, hogy nem fogok hazaérni valószínűleg Bp-ről, de ha mégis akkor legalább lesz egy megleptés ember!

S.tomi

Névtelen írta...

Cs nem biztos, csak ha befejezi a munkát addigra, necces. de rajtaleszek.

Andi és Tibi írta...

Mi volt az sms? Lécci valaki!

Thx!

Taibi

Névtelen írta...

Akkor Tibinek a hétfői Naplóban megjelent sms:

"Tisztelt Szabó P.Dániel! Mennyire sportszerű a bírót hibáztatni egy olyan mérkőzés után, ahol az ön csapata 2:0-ról 4:2-re kikapott. Lenyűgöző módon keresi a felelőst. (30/942-9424)"

Névtelen írta...

Ehhez csupán annyit tudok hozzáfűzni (így szűk körben), hogy:
1. Épp azért kaptunk, mert elkedzett nagyon lejteni a pálya.
2. Ha valaki ennyire egyszerű - hogy nyilvánosan leírja a bizonyos szempontból minket igazoló dolgokat (azaz, hogy 2:0-ról 4:2-re kaptunk ki) - , hogy lapítás helyett inkább írogat, azt nagyon sajnálom.
3. A stílus maga az ember...

Andi és Tibi írta...

Kösz Dániel! :P

Elgondolkodtató...
Ha hazatérek, egy meccsre igazoljatok le! :D

Taibi