CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. szept. 21.

Ismét dupla dinamit!

Kedves bajtársak, ha az időjárás nem szól közbe (ha elmaradna a meccs - mindenkit értesítünk) a héten két mérkőzést abszolvál az Oli e Gino CF. Kérem, aki tud, mindkét találkozón tisztelje meg jelenlétével a csapatot, ha nem tud jönni akkor meg írja meg kommentben.

HÉTFŐ (09.22. 17.00)
Jó az X is - Oli e Gino CF

Egyetemi Stadion, hátsó salakos pálya
Találkozó 16.30-kor a helyszínen!

KEDD (09.23. 20.00)
Hungaropharma - Oli e Gino CF

Dózsa-pálya (Rendőrség)
Találkozó 19.30-kor a helyszínen!

5 KOMMENT:

Névtelen írta...

Szaisztok,

most szólok előre,h külföldi elfoglaltságom miatt nem tudok részt venni a keddi mérkőzésen. Remélem nem fogja a Gino megérezni hiányomat a keddi összecsapáson és lesz helyettesem. Viszont hétfőn jelenlétemmel erősítem a gárdát!!!

Üdv, Sámpi

Névtelen írta...

nekem a mai(2008.09.22) neccesen sikerülhet,de inkább azt mondom nem tudok menni meló miatt!!!Kedd okésos!
HAJRÁ OLI!
Bandi

...:::szpd:::... írta...

én megyek mindkét nap, tolom a forintos zsugát lesták úrnak meg minden...forza gino!

Névtelen írta...

most szólok nem tudok ma menni,mert gyomorrontásom van.Gabi szeme remélem már javulgat!
Máté megy!


Bandi

...:::szpd:::... írta...

A mai, azaz kedd esti meccs nekem is necces, mert begyulladt a körmöm, s alig bírok menni. Persze azért ott leszek, de remélem nem kell játszanom. Szendi mesterrel egyeztettem - ma estére shootoutot hirdetett! Remélem id. Kauker úr már jobban van, s Gergővel, valamint Kálmival együtt ott lesz ma este a pályán.