CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. szept. 16.

Heroikus küzdelem emberhátrányban

Oli e Gino CF - Blue Light FC 5:9 (1:5)
Sportcentrum, 2 néző
Oli e Gino CF: Sámpár - Tolnai, Kertész - Lesták, Szabó P.D.
Gólszerzők: Tolnai (3), Szabó P.D. (2)

Sokat nem szeretnék írni a meccsről. Undorító, hideg és esős időben, botrányos talajú, csúszós pályán, emberhátrányban játszottunk, mert - hogy Sámpár kollégát idézzem - akadt, akinek büdös volt a meccsre járás. Ez van. A pályán lévő emberek mindegyikének hatalmas riszpekt, mindenki maximálisan teljesített, ami hátrányban csupán erre volt elegendő. Kár érte, mert a zsernyákok könnyen verhetőek lettek volna. Jövő héten két meccs (hétfő-kedd), remélem többen leszünk.

11 KOMMENT:

Oli E Gino CF írta...

ja, és tessék bátran kommentelni...

Névtelen írta...

Kedves csapattársak!
A jövőben kérünk titeket, legyetek oly szívesek, hogy távolmaradásotokat (időben) jelezzétek, bármilyen, akár komment formában, h legközelebb ne kerüljünk ilyen nehéz helyzetbe.
A pályán lévők.

Névtelen írta...

:-((
Szendi

Névtelen írta...

Szevasztok!
Bocsi,de én melóztam,pedig mentem volna!!!!:((((Kár érte,mert tényleg sokkal gyengébb csapat nálunk igaz,h oda-vissza megvertek!!!:(Jövő7en megyek mind a 2 meccsre!!!
Kauker

Névtelen írta...

Hellosztok!

Hát így most már elhiszem, h lebasztatok minket, amikor a Csabival azon nevettünk, hogy 17-20 igazolás volt nálunk múlt7en!
Csabi mi lesz így a GINO B-vel, ha még az 1 sem tud összeállni?!:):(
Mondjuk én is pofázhatok, m én sem voltam, de én az első meccsemet hagytam ki...de én tényleg elhiszem , hogy senkisem lógni akart a meccsről (ki lenne az a hülye):)
nah mind1
A jövő7el kapcsolatban annyit, hogy én valószínűleg majd csak a keddi meccsre tudok jönni tutira, a hétfőire csak akkor, ha 19 előtt nem kezdődik el (de akkor sem biztos)
részemről ennyi volt a komment :)

...:::szpd:::... írta...

oké, de ki voltál kedves utolsó kommentelő?

Névtelen írta...

ja bocs Tomi voltam:)

Névtelen írta...

Szendi!

Jövő héten mi legyen? Tudok menni hétfőn-kedden is. Az október hatos héten viszont megint sulizok. Dávid

Névtelen írta...

Dávid!
Én kedden védek, rendben?
Sch. Tomi!
Hétfőn 5-kor lesz meccs, úgyhogy tudsz jönni! :-)
SzPD!
Kurva jó a képes rész (ahol a csapattagokról vannak képek)!!! Tuti, hogy teljesen aktuális?
Szendi

...:::szpd:::... írta...

a képes rész nagyjából aktuális, persze nem mindenkiről találtam fotót. ha tudsz jobbat adni küldd át és kicserélem.

Unknown írta...

Én igényt tartanék egy másik képre, amennyiben ez megoldható, holnap képek a picasán lehet majd szelektálni!
A legészakibb kölcsöngyerek :D