CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. máj. 21.

Tisztes helytállás...

Vato Loco - Oli e Gino CF 11:4 (5:1)
Veszprém, Stadion (Műfüves pálya), 10 néző
Oli e Gino CF: Szentendrei - Tóth, Schindler - Turányik - Horváth G., Kauker
Csere: Szabó D.
Gólszerző: Turányik, Tóth, Kauker (2)

Idén első alkalommal fordult elő, hogy az Oli e Gino CF keretében mindkét kapus helyet kapott, ám egyikük - nevezetesen Szabó Dávid - kénytelen volt mezőnyjátékos mezt ölteni, hisz különböző elfoglaltságok és sérülések miatt a "pizzásoknak" alig fele jelent meg a mérkőzés helyszínén, s ha a tehetséges hálóőr nem vállalja a kinti játékot, bizony csere nélkül kellett volna kiállni a tabellát eddig magabiztosan vezető, 100 %-os teljesítményt nyújtó Vato Loco ellen.

Sokak meglepetésére a narancsmezes vendégcsapat szerzett vezetést - mint később kiderült, a meccsen utoljára. Horváth Gábor kiváló beívelését Turányik Andráska ugyan kissé ügyetlenül kezelte le, de egy cselt bemutatva és egy kis igazítás után magabiztosan gurított a kapu bal alsó sarkába.


Ezt követően öldöklő iramot diktált mindkét gárda: A vendégek igyekezték megszűrni az amúgy is gyors és kis méretű pályán villámfocit bemutató kékmezesek megállás nélküli támadásait, ám így is záporoztak a lövések az istenkirálygyémánt Szentendrei Zoltán kapujára, aki szerencsére ziccert-ziccerre hárított.


Egy vétlen kezezést követően a bíró büntetőt ítélt, melyet a Vato Loco játékosa magabiztosan értékesített. Nagyjából eddig a pillanatig volt szoros a mérkőzés, hiszen az Oli e Gino támadásai javarészt már a félpályán elhaltak, a játékosok fogyatkozó szuflájáról már nem is beszélve.


Hiába brillírozott az istenkirálygyémánt, nem mellesleg a világ legjobbja Szendi - aki talán utoljára akkor nyújtott ilyen teljesítményt, amikor Szombathelyen bajnoki döntőt nyert egykori csapata, a BDF Kingz színeiben (lásd a képen), a szinte kivétel nélkül hivatásos játékosokból álló, a főiskola bajnokságát előtte és utána is számos alkalommal megnyerő Viszlát! ellen - cserék híján egymás után háromszor kerültek ziccerbe az ellen focistái és mattolták őt, ráadásul kaptak még egy kamu büntetőt is.

Úgy tűnt, ugyanaz következik be, mint a Gála FC ellen, amikor 2-0 után lélekben néhány Gino-tag feladta a küzdelmet. A megváltó félidőt jelző sípszó után azonban új erőre kapott a narancsmezes alakulat, és a Vato Loco - amúgy csere nélkül felálló - játékosai is mintha ráültek volna az eredményre, így egyből gólt "találtak" a vendégek (talán pont ez volt Tóth András bombagólja, hasonló, mint amit a Hungaropharma ellen lőtt).


Ez sajnos mintha felébresztette volna a Vato-t, így újabb rohamokat vezettek, és az amúgy az első félidei csúcsformáját a másodikra átmentő Szentendreit többször hozták "lehetetlen helyzetbe".


Ettől függetlenül nem adták fel a Gino lelkes játékosai, Kauker Gábor is duplázni tudott, így hiába alakult ki a nagy különbségű végeredmény, a mindvégig lelkes szurkolók joggal tapsolhatták meg kedvenceiket a lefújást követően.

A meccs után két dologra egyértelműen fény derült: A Vato Loco nem a hatod osztályba való, hanem sokkal följebb, meglepő lenne, ha egyátalán pontot veszítenének az idei pontvadászatban, míg az Oli e Gino CF - ha játékosai továbbra sem vesznek részt sűrűbben a mérkőzéseken - magabiztosan halad a kiesés felé vezető úton...

8 KOMMENT:

Névtelen írta...

Kiváló beszámoló, ahogy hallottam nem hiába fényezed magad. :D

Reméljük azért elkerüljük a kiesést, én jövő héten már megyek, az tuti.

A csapat megerősítése érdekében egyébként a vezetőség több labdarúgó leigazolását is tervezi, s persze bízzunk benne, hogy a középpályára mielőbb visszatér majd Kertész úr.

Névtelen írta...

Nem akarok hepciáskodni,de én 2 gólt rúgtam!A 2.-at ki is emeltem volna,de mind1!:D ez van!A Szendi tényleg jól védett!Tudnék hozni 2 embert,mert így kevesen vunk sztem!
Kauker G.

Névtelen írta...

Kösz Pít az elismerő szavakat! Én is remélem, hogy feltámadunk! És kíváncsian várom a lehetséges jelöltek névsorát! :-)
Szendi

Névtelen írta...

Bocs "Jani"! Rosszul emlékeztem, illetve Sch. Tomi is, akit megkérdeztem, biztos ami biztos alapon... Ne haragudj! Amúgy át lehet írni... :-)
Szendi

Névtelen írta...

akkor utólagos engedelmeddel tisztelt szendi mester javítottam a gólszerzőket

Névtelen írta...

Köszi SzPD az olvasásszerkesztést és az atomfényezést!!! :-D
És még egyszer bocs a hiba miatt!!! :-(

Névtelen írta...

Kertészt akarjuk! Kertészt akarjuk!
Kertész :)
amugy csak jógyerekpartyfész alakokat hozzatok, nehogy úgy járjunk, mint a Chelsea :)

Névtelen írta...

Én még 1 dologra rájöttem...a Tóth Úr inkább ne lőtt volna még 1 bombagólt és akkor nem ébrednek fel az ellen játékosai:)na jó ez csak vicc volt
Jah és bocs érte K.G. , hogy elfelejtettem ki lőtte a gólokat, de a közönségünk önkívületi állapotba kergetett!
a cserékről meg annyit, hogy én is csak örülök az erősítésnek,csak azért hadd játszak majd még 1-2 meccsen bármilyen balfaszul is megy nekem is...( ezt tényleg csak zárójelben jegyzem meg csak, hogy ha lenne Brigó - tudom, h ő nem tehet róla, h nincs - nem lenne ekkora gond hátul, bár azért elől sem hullanak annyira a gólok...és ezt most nem vitaindítónak írtam:))
Sch.Tomi