CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. jan. 2.

Újévi foci és kispályás torna Kőszegen

Jó hír mindazoknak, akik szeretnék ledolgozni az óév végén rendezett nagy kajálások okozta felesleget, hogy ma, azaz szerda este ismét lesz labdarugdosás a Március 15-e utcai MKB-katlanban. Tuti. Az imént telefonáltak. Aki tud, jöjjön.
Más. Említettem még december közepén-végén, hogy január 5-én lesz egy barátságos kispályás focitorna Kőszegen. És lesz is. Most szombaton. A nevezési díj néhány ezer forint, azaz kb. egy ötszázas fejenként, ami úgy vélem nem túl jelentős. Sokkal inkább az idő, merthogy a hétközi focik bizonyították: elfoglalt emberek alkotják a Gino CF gárdáját. Jó volna azonban, ha ki tudnánk állni, s persze méltóképp kéviselnénk a királynék városának színeit. Két autóval mennénk (Szentendrei úr gépjárműve, s az én gépsárkányom). Szóval csak jönni kell és focizni. Tessék jelezni, hogy kinek mikor és merre, meg persze hogyan és miért nem. szpd

7 KOMMENT:

Névtelen írta...

Ha addig nem betegszem meg még jobban, részemről ok! :-)
Szendi

Névtelen írta...

Pécsen vagyok még egy yo ideig és készülök az állkapocsműtétemre:D:D
Tunya a Tiszteletbeli

Névtelen írta...

Nos, akkor sok sikert. :D
Torna úgyis lefújva, mert az örökijú "portáson", azaz Szentendrei úron kívül mindössze a Szabó Z.-Schindler T. védőpáros, s persze jómagam jeleztük részvételi szándékunkat, a többiek kibaszottul elfoglaltak.

Névtelen írta...

Milyen örökifjú? :D
Milyen állkapocsműtét?! :S

Taibi

Névtelen írta...

Mégse állkapocs egyenlőre úgy néz ki, csak a bölcsességfogaimat kell kioperálni az ínyemből hogy ilyen hülye maradhassak, mint amilyen vagyok :D:D

Névtelen írta...

Nekem kint van és meg van még mind a négy és semmi...

Taibi

Névtelen írta...

Miért, talán nem vagyok örökifjú??? :-)
Nekem is kiszedték a bölcsességfogaimat, hülye is maradtam... :-)
Szendi