CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. jan. 7.

betegséghullám :-(

Ahoy srácok!

Nem tudom, ki hogy áll egészségügyileg, de én még mindig ku**va szarul vagyok (fáj a torkom, köhögök össze-vissza, éjjel is alig aludtam...). Csak azért kérdem, mert ma elvileg lenne foci a Vetésiben. Senkit nem akarok megfosztani a futball élményétől, de azt sem akarom, hogy öt ember odamenjen, aztán fejenként fizessen több mint ezer forintot. Így hát jó lenne tudni, kik mennének ma este, hogy lehessen kalkulálni (meg ha kiderül, hogy nem leszünk elegen, illene betelefonálnom a suliba, hogy feleslegesen ne várjanak...).

Köszi előre is a tájékoztatást!

Szendi

4 KOMMENT:

Névtelen írta...

Hali!

Én mennék nyomatni!!!
Sch.Tomi

Névtelen írta...

Bocs Sámpi, hogy nem írtam föl a blogra, hogy nem lesz futsal... Sorry, nem akartalak megszivatni!!!

Szendi

Névtelen írta...

Hello!!

Bocs, de még mindig göthös vagyok én is, szóval a legnagyobb bánatomra a mai rangadót is ki kell hagynom...

Egyébként mindenkinek boldog új évet, de lehet, hogy már mindenkinek elege van a jókívánságokból:D

Drimus

Névtelen írta...

de akkor szerdán aztán tessék jönni...