CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2007. jún. 28.

Dupla dinamit

Két meccset is játszottunk a héten, szerencsére mindkettőt sikerrel abszolváltuk. A hétfői, Freddom elleni találkozó elég hamar eldőlt, nagyjából 5 perc után már 4:0-ra vezettünk. A vége 15:0 ide. Szerdán aztán már nehezebb dolgunk volt a tuflák katonákból álló Honvéd ellen. Ettől függetlenül sima volt a meccs. Egészen addig, amíg meg nem őrültem az egyik bajszos őrmesterre, hogy 3 perc alatt másodszor könyökölt halántékon. Elkültem a jó édes...szóval értitek, meg kissé meg is löktem (vagy ütöttem, ez nézőpont kérdése). Végleges kiállítás lett a vége, s a meccset nem éppen hibátlanul fújó, mintegy 15 perccel később érkező Mihály Bandi szerint 3 mérkőzésre szóló eltiltás lesz a vége. Szerintem meg nem. Egyrészt nem verekedtem, ez legfőképp a Barbár FC agyatlan tuskóira jellemző, ők persze még kiállítást sem kapnak, nemhogy eltiltást. Tény, ami tény: hiba volt felkapnom a vizet, de most már mindegy. Tulok őrmesterék ellen nehéz. A vége egyébként 7:3 lett nekünk.
Oli e Gino CF - Freedom FC 15:0 (6:0)
Sportcentrum, 10 néző
Oli e Gino CF: Szabó D. - Schindler, Turányik - Kertész, Horváth G. - Szabó P.D.
Cserék: Szentendrei(kapus), Szabó Z.
Gólszerző(k): Szabó P.D. (7), Kertész (5), Turányik (2), Horváth G.
Oli e Gino CF - Honvéd 7:3 (5:1)
Sportcentrum, 25 néző
Oli e Gino CF: Szentedrei - Bálint, Schindler - Horváth G., Takács - Szabó P.D
Cserék: Andorka, Kertész, Szabó Z.
Gólszerző(k): Takács (4), Szabó P.D., Andorka, Bálint

4 KOMMENT:

Oli E Gino CF írta...

Örülök, hogy újra magára talált a csapat!!! Teplán ellen kötelező javítani!!!

Névtelen írta...

Ámen!
Szendi

Névtelen írta...

hát igen, alakul a molekula...

Névtelen írta...

gratulálok a csapatnak a múltkori nézetteltérések ellenére látom összeszedtétek magatokat.helye szép volt.főleg az első meccs.látom sima volt.peti a fegyelmire pedig mindenképp menj el mert ott azért lehet alkudozni.na csá.gyerünk így tovább