CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2009. szept. 21.

Teremfoci

No, gyerekek, kedden, azaz holnap meccs a PE Horny Piles ellen, ahogy azt oldalt láthatjátok is. Korai az időpont, ezért mindenki jelezze kommentben, hogy tud -e jönni a derbire.
Más. Több teremfoci lehetőség is kínálkozik a Gino-legények számára. Vasárnapoként 18 órától egy kiváló harmadosztályú csapat ellen pörgetjük a Belvárosi Sportcsarnokban, a részletekért kommentben vagy telefonon Bogyó mestert zaklassátok.
Lenne azonban egy hétközi teremfoci is. Több iskolával is felvettem a kapcsolatot, hétközi időpontot csak a Kossuthban tudtak ajánlani. Csütörtök 20:30-tól lenne a fusball, a költség elenyésző. Ki tudna jönni? Gyors reakciót kérek, mert holnap illene visszajeleznem, nehogy elhappolják előlünk a termet.
szpd

10 KOMMENT:

Névtelen írta...

Nekem jó!
Zoli

Névtelen írta...

A Bogyó természetesen rendelkezésre áll!

Névtelen írta...

nekem a hétköznap jó,hétvége nem!

Bandi

szpd írta...

többiek? csak mert már a héten mehetnénk.

Névtelen írta...

Cs jelen

Névtelen írta...

Csóki! Nekem is jó mind 2ö (majd)! Most még 1 darabig kimarad az életemből a foci sajnos ! Mi a csapatok neve akikkel edzünk?? Nagyon szépen köszönöm h megemlítettetek a videókban , pár könnycseppet el is kellet morzsolnom a pofikámon... :P

Szmandra

Jah holnap nem tudok menni sajna!

Névtelen írta...

Nekem nem minden 7en jó.Sőt 3 hetente 1x.
Kauker

Névtelen írta...

Hali!
Nekem a vasárnapi foci tuti nem jó.
a hétközi viszont igen.
a mai meccsre necces, hogy odaérek-e, mert pont 16.30-ig tart a munkaidőm, persze majd megpróbálok kurtítani rajta, de nem ígérek semmi jót.:( talán a 2. félidőre odaérek...

Névtelen írta...

Hi!

Ha néha kevesen vagytok, én is tudnék járni a csütörtökire. Azt nem ígérem, hogy mindig és a múlt csütörtökön műtött kezem még pihentetnem kell.

Üdv: Taibi

Oli E Gino CF írta...

Kedves Tibor, ez nem is kérdés, bármikor szívesen látunk, csak csörgess meg és repülök érted a gépsárkánnyal. szpd