CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. okt. 12.

Ezt most tényleg hozni kell

Következő mérkőzés:
Oli e Gino CF - Gebasz
2008. október 14. (kedd) 17.00
Veszprém, Sportcentrum
Találkozó 16.30-kor a helyszínen!
A kérés a szokásos, mindenki kommentben jelezze, hogy számíthatunk -e rá a meccsen, amit igen fontos lenne megnyerni a végelszámolás szemponjából.

10 KOMMENT:

Névtelen írta...

nem tok menni úgy néz most még ki!
Bandi

Névtelen írta...

Hát sajnos én sem tudok menni majd nekem úgy is áll a dolog!de megpróbálok visszaérni a derbire, mert megint csak abba köcsög fővárosunkba kell mennem!
Sch.Tomi

Névtelen írta...

Írjátok le nekem légyszíves, csak hogy tisztában legyek vel én is, hogy most akkor min. 1 pontot kell hoznunk és akkor benn maradunk, mert csak az utolsó 2 esik ki az 1. osztályból!???

Sch.Tomi

Névtelen írta...

milyen első??!!! 6. osztályból:)!
S.T.

Névtelen írta...

Sziasztok,

nekem is elég opcionális a fellépésem a keddi meccsre...de rajta leszek a témán, hogy megérkezzek, de a kezdésen tuti nem leszek ott!

Üdv, Sámpi

...:::szpd:::... írta...

Nos, ha nyerünk, akkor mindenképp bent maradunk a 6. osztályban. VISZONT, mivel a Gebasz , akik a 11. helyen állnak, a hátralévő kér fordulóban egyszer szabadnapos lesz, egyszer pedig a Jó az X is együttesével játszik, minden bizonnyal már most megvan a bentmaradás, még ha "ne adj Isten" ki is kapunk kedden. Egyébként pedig, ha az utolsó két helyezett esik ki, akko egyébként is tuti a bentmaradás, hiszen a tökutolsó Sörmen mellett a Juúújj csapatát már kizárták, így a 12. és a 13. a kieső.

...:::szpd:::... írta...

Ja, és én megyek a meccsre.

Névtelen írta...

Cs rajta van, úgy néz ki, h össze is jön

Névtelen írta...

Tolnai Úr jelen lesz a derbin! bár ez nem tudom kit mennyire tölt el megnyugvással :) persze remélem most nem rúgnak fel annyian! múlt héten két napig alíg bírtam menni. Máté

Névtelen írta...

Csabi!Helyettem is legyél igaz Gino katona!ha kérhetem küzdjél úgy,mintha ott lennék!:)
Bandi