CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. jún. 4.

Megfogyva bár, de törve nem

Gebasz - Oli e Gino CF 4:1 (2:0)
Egyetemi Stadion, 20 néző
Oli e Gino CF: Szentendrei - Szabó Z., Schindler - Turányik, Tóth - Szabó P.D.
Csere: Szabó D.
Gólszerző: Szabó P.D.
Részletek később.

8 KOMMENT:

Névtelen írta...

Nem kell részlet szerintem.........

Unknown írta...

Nekem lenne 1 kérdésem.A nézőket most komolyan megszámolja vki?
vagy ezt a számot a bíró generálja...
Bandi

Névtelen írta...

Ezt mindig a tudósítás szerzője írja be, nagyjából (ránézésre) megsaccolja mennyien követ(het)ték élőben a meccset.

Névtelen írta...

Sajnálom fiúk nagyon kéne már a győzelem ahogy látom.Szorítok értettek. csá Lanya

Névtelen írta...

Lanya! Meglesz az, csak lenne már elfogadható számú cserénk...
Szendi

Névtelen írta...

Na mikor jönnek a részletek??? A múltkor én már másnap le voltam baszva, amiért nem írtam be... :-)
Szendi

Névtelen írta...

hehe...
a tunya szerint nem kellenek részletek,s igazából szerintem sem. te egy hibát leszámítva parádésan védtél, mi - amellett, hogy kevesen voltunk - szarul védekeztünk. ettől függetlenül a második játékrészben feljöhettünk volna, de sajnos a helyzetek (egyet kivéve) kimaradtak. ez van. aki eljött, azt elismerés illeti, aki meg nem, az bekaphatja. :D

Névtelen írta...

Látod Pít, mégis megszülettek a részletek... :-D
Szendi