CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. jún. 11.

Újabb vereség

Oli e Gino CF - Susogó Team 2:4 (2:2)
Sportcentrum, 30 néző
Oli e Gino CF: Szabó D. - Horváth G., Schindler T. - Kauker G., Turányik A. - Szabó P.D.
Cserék: Tóth A., Kertész Cs.
Gólszerzők: Kauker, Horváth
Sok melóm van, úgyhogy csak röviden. Rosszul kezdtünk a tuflák Susogó Team ellen, de a félidő végére egalizáltuk az állást. A második játékrészben hősiesen védekeztünk és kontrákból veszélyeztettünk, de ami nekünk kimaradt, az nekik bement.
Rossz hír (vagy jó, nézőpont kérdése), hogy a bal térdem ismét kiment, úgyhogy rám legközelebb csak augusztusban számíthattok a pályán (szpd vagyok). Csütörtökön, aki tud jöjjön, mert nyerni kellene a Sörmen ellen. 18 óra, Dózsa-pálya (rendőrség)

8 KOMMENT:

Névtelen írta...

Fasza... :-( Gyógyulj meg Pít!
Akkor én csütörtökön zúzom!!!
Szendi

Névtelen írta...

Kösz. Hát remélem nem komoly a baj. Bízom benne, hogy csak egy erősebb rándulás, mert qrvára nincs kedvem egy porcműtéthez.

Unknown írta...

Én úgy néz ki megyek csütörtökön!Szpd csapattársnak meg eredményes gyógyulást!
Bandi voltam

Névtelen írta...

Nem leszek csütörtökön, munkahelyi teendők miatt. Nyerjetek!!! Petinek jobbulást: Dávid

Névtelen írta...

Horváth Gabi is sérült, nem tud menni este.

Névtelen írta...

Köszi a szép szavakat. :D Este meg hajrá, hajrá!

Névtelen írta...

hali!
én tudok menni és remélem erősíteni is a védelmet vagy aminek hívjuk:(
s.tomi

Unknown írta...

Tomival akkor megyünk!
Bandi