CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008. jan. 30.

Hétfői foci a Vetésiben

Kedves Csapattársaim, Edzőtársaim!

Sokan közületek már tudják, hogy február 1-től (jövő héttől) 6700 Ft-ra emelkedik a tornaterem óránkénti bérleti díja. Ez 500 forinttal több, mint jelenleg. Nem tűnik nagy összegnek, de ha belegondolunk abba, hogy 10 fő esetén 670 forintot kell perkálni fejenként, úgy már kicsit elgondolkodtató. A baj az, hogy sokszor nem is vagyunk meg még 10-en se. És ennek bizony én iszom meg a levét kőkeményen... Ma voltam befizetni a gimnáziumban, és bizony majdnem 2000 forintot kellett beadnom a saját pénzemből, hogy meglegyen a teljes fizetendő összeg... Ez sok kisebb, és egy-két nagyobb tartozásból tevődik össze. Nem akarom kifizettetni senkivel sem, de kurvára nem örülök neki... Mindenki gondolkodjon el azon, hogy akar-e járni ennyi pénzért is, és ha igen, akkor gondoskodjon arról, hogy mindig legyen nála a megfelelő összeg (legalább 700 Ft), mert én nem vagyok hajlandó befizetni senki helyett sem! Továbbá segítséget szeretnék kérni azoktól, akik gyakran járnak és embereket is hoznak magukkal (Sch Tomi, Szabó Z.), hogy valamilyen módon egyeztessünk közösen, szervezzük meg a hétfői focikat és ne egyenként kelljen telefonálgatnom mindenkinek. Ez azért is lenne fontos, mert ha kevesebb, mint tízen vagyunk, nem is érdemes elmenni...
Szeretném, ha azok, akik olvassák a blogot, továbbadnák ezt az infót azoknak, akik egyátalán nem vagy csak nagyon ritkán látogatják ezt az oldalt. Ha egyátalán látogatja valaki...

Köszönöm!

Szendi

6 KOMMENT:

Névtelen írta...

Jelentem felépültem, ami a gyakorlatban annyit jelent, hogy jövő hétfőtől én is tudok menni a hétfői labdakergetésre. Vettem az infót is, legalább 700 forinttal fogok elindulni otthonról, bár úgy érzem az üzenet nem nekem szólt, hisz' részemről nem akadt még példa tartozásra.

ps.: Azér' az a 2 ezer forint plusz csak-csak összejött a régebbi focikon kaszált "busás haszonból"... :D :D :D

Névtelen írta...

Bekapod Pít! :-D

Névtelen írta...

Szendi voltam...

Névtelen írta...

Én azért elolvasom néha fiúk!!!
én már mennék, SzabóZ úrnak üzenem, h próbálja befűzni a Lexit..
legjobbakat : Cs

Unknown írta...

ma este(febr. 11.) nem tudok menni srácok kenni a focit!
András voltam (Schindler embere)

Unknown írta...

lesz ma foci?(02.13.)ha igen->mennénk
András