CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2007. dec. 5.

Szerda esti hallenFußball

aki tud jönni jelezze itt a blogon vagy mittom én hol mert eddig 2en vagyunk, kapus nélkül.

csőváz!

Ground Zero

6 KOMMENT:

Névtelen írta...

No, szóval Gomba meg Joci nem tud jönni (Mr.Délkuti információi szerint), a Dávid meg estig dolgozik, azaz jó volna, ha Szentendrei mester mégis bevállalná a fusballt. Ha nem, akkor majd beáll az ellenfél kapusa védeni.

Én biztos, hogy nem tudok ma részt venni az eksönön, s Horváth G. úr sem, ugyanis a Balatoni KC - Debrecen kézimeccsről köll tudósítania.

Névtelen írta...

Taibi megyek

Ground Zero írta...

Eddig:

Tájb, Szabó Z, Sámpár talán Kertész és jómagam leszünk.

Ez egy matek szigorlat után is 5!!!
Kapusunk talán lesz. de jó lenne még valaki, h tudjunk cserélni is mert qvára nem tudunk futni. szóval még várok jelentkezőket!!!

Névtelen írta...

A Horváth Gabi rokonát nem kérdeztétek? 20/8231836
Tominak hívják!

Szendi

Ground Zero írta...

Kertész nem lesz!
Szabó II Zoltán eljön, HGrokonát nem értem utol!
Amúgy meg Gecc sok dolgom van, innentől szervezze más tovább!
Este Tal!!!

Névtelen írta...

Szewasztok sracok!

Olyan kerdesem lenne feletek, hogy lenne 1 jo baratom, aki mar 1x volt veluink focizni a vetesiben (de ugysem emlékeztek rá..:)), aki nagyon zsívesen rugna velunk egyutt a bort hetfon és szerda esténként is!
Annyit szertenék csak kérdezni, hogy zavarna-r titeket, ha ő is bekapcsolódna játékrendszerünkbe az említett 2 napon?!
Szerintem nem is nyomja rosszul:)!
azért mertem én is előjönni ezzel a kérdéssel, mert bár én se tudtam eddig járni, de hallottam a létszámbeli problémáinkról!
Előre is köszi:Sch.Tomi